Як молода викладачка двох протилежних предметів, можу запевнити, що підхід до подання матеріалу дещо відрізняється, але залишається креативним, водночас інтерактивним.
Математика:
Заняття проходять у такому форматі, щоб учневі з перших разів було комфортно та зрозуміло. На початку кожного уроку відбувається перевірка домашнього завдання, далі пояснення нової теми, парний розв’язок номерів, після цього студенти виходять до дошки, самостійно вирішуючи завдання. Це допомагає уникати страху бути викликаним до дошки у школі або до самостійного розв’язання.
Англійська мова:
Оскільки предмет є гнучким й дає багато варіантів, я обираю систему відповідно до вподобань учнів.
Що це означає?
Якщо учневі краще дається розуміти у візуальній формі – ми можемо оглядати фільми, серіали та, наприклад, новини.
Розбираємо разом лексичні, граматичні й фонетичні моменти мови. Говоримо про національні аспекти різного типу мови (американської, австралійської чи британської англійської).
Якщо учневі подобається читати, раджу книги будь-якого жанру.
До зустрічі на моїх уроках!