23.01.2025
Павліна Дубинецька – засновниця навчального центру JuniStars дала інтерв’ю відомому журналу егоїст, з яким ми пропонуємо вам ознайомитися.
Оригінал статті можна знайти за посиланням.

Навчання з wow-результатом. Як Павліна Дубинецька створює навчальний процес у JuniStars

Щороку тисячі учнів стикаються чи не з найстресовішою подією у житті – НМТ. Ставки високі, адже успішне складання іспитів дозволяє не лише обрати омріяну спеціальність та крутий виш, а й дає більше шансів на успішну карʼєру. Та як допомогти дитині визначитися з майбутньою професією та здобути wow-результат на іспитах? Павліна Дубинецька, засновниця навчального центру JuniStars, каже, що стануть у пригоді досвідчені викладачі, психологічна підтримка та вміння максимально зацікавити учнів. Про ефективні авторські програми центру, важливість індивідуального підходу та як допомагають дітям не лише успішно скласти іспити, а розкрити потенціал та знайти покликання – читайте в інтервʼю.
– Що надихнуло вас створити навчальний центр JuniStars?
– Мій шлях у сфері освіти почався ще у школі з мрії стати вчителем англійської мови. Проте під впливом батьків я обрала навчатися на «Міжнародних відносинах», щоб поєднати англійську з бізнес-освітою. Після навчання працювала в податковій, але швидко зрозуміла, що це не моє. Я шукала себе в дизайні інтер’єру, аспірантурі, викладанні бізнес-дисциплін, та все ж мрії дитинства не полишали мене.
У 2017 році, тобто через 20 років після школи, я таки стала репетиторкою англійської мови. Робота з дітьми в садках і школах надихнула створити власний простір для розвитку дітей. Зрештою так з’явився навчальний центр JuniStars, де я втілила свій досвід, знання та любов до викладання.
– Як розробляєте авторські програми підготовки до НМТ? У чому секрет ефективності?
– У JuniStars ми розробляємо авторські програми підготовки до НМТ завдяки команді досвідчених викладачів з математики, історії, англійської та української мов. Вони створюють унікальні методики, що відповідають вимогам МОН.
Маємо три основні принципи ефективності наших програм. По-перше, це постійне оновлення матеріалів згідно з новими вимогами та стандартами. По-друге, регулярно аналізуємо помилки абітурієнтів минулих років, щоб покращити практичну частину. І по-третє, у нас інтерактивний підхід: ми додаємо завдання, тести, аудіо- та відеоматеріали для цікавого й ефективного навчання.
У 2025-2026 навчальному році плануємо розширити аудиторію, щоб запропонувати наші програми не лише для учнів центру, але й для усіх охочих – через наш зручний сайт. Зараз саме працюємо над створенням сайту-магазину, де кожен зможе придбати методики, адаптовані під кожний навчальний рік.
– Поділіться особливою історією успіху учнів.
– Одна з найяскравіших історій трапилася у 2018 році. Мама привела доньку на підготовку до ЗНО з усіх предметів, хоч дівчина відмовлялася відвідувати заняття, бо не планувала ні складати іспити, ні взагалі вступати у виш. Наша викладачка німецької, що також є психологинею, помітила, що причиною такого рішення були психологічні труднощі. Ми запропонували спілкування з психологом раз на тиждень і це дало неймовірний результат: дівчина здала українську та англійську на 200 балів, а решту предметів — на 180+. Ця історія стала для нас важливим уроком, тому зараз у нашому центрі працює психолог, який допомагає учням долати труднощі. Це надихає нас створювати сприятливу атмосферу не лише для навчання, а й для особистісного розвитку.

– Чим ще особливий JuniStars?
– Наш навчальний центр вирізняється індивідуальним підходом до кожного учня. 90 % занять проводяться індивідуально, а для парних занять підбираємо дітей відповідного рівня й темпераменту. Ми також створюємо дружню атмосферу, даємо учням можливість обирати викладача, з яким їм комфортніше працювати. Окрім шкільних предметів, пропонуємо курси профорієнтації для старшокласників та дорослих: це психологія, бізнес-планування з візитами у компанії, юриспруденція із практикою в судах, фінансова грамотність, мистецтвознавство з аналізом виставок, ІТ-курси із реалізацією проєктів та багато іншого. Широкий спектр наших послуг і практичний підхід допомагають учням знайти своє покликання та розкрити потенціал – це і робить наш центр унікальним.
– Як змінюється освіта у сучасному світі?
– Сьогодні освіта дедалі більше орієнтується на індивідуальні запити. Учні шукають наставників, які надихають, викликають інтерес до предмета й стають прикладом для наслідування. Від зацікавленості викладача залежить, чи розкриє дитина свої здібності, таланти та чи досягне успіху.
У майбутньому я бачу трансформацію іспитів у бік творчого підходу. Наприклад, варто запровадити іспити з розгорнутою відповіддю, де абітурієнти могли б демонструвати свої таланти, ідеї, аналітичні здібності та філософію. Це дозволить оцінювати не лише знання, а й уміння мислити.
– Що ви хотіли б змінити у системі підготовки до НМТ?
– Я починала б підготовку до іспитів поступово з 7 класу, щоб діти щороку складали іспити для перевірки засвоєння матеріалу за рік. Це допомогло б уникнути нагромадження програми та зменшило б психологічне навантаження на учнів, адже пізніше за один рік неможливо наздогнати п’ять чи шість років пропущеного навчання.
– Що надихнуло вас створити навчальний центр JuniStars?
– Мій шлях у сфері освіти почався ще у школі з мрії стати вчителем англійської мови. Проте під впливом батьків я обрала навчатися на «Міжнародних відносинах», щоб поєднати англійську з бізнес-освітою. Після навчання працювала в податковій, але швидко зрозуміла, що це не моє. Я шукала себе в дизайні інтер’єру, аспірантурі, викладанні бізнес-дисциплін, та все ж мрії дитинства не полишали мене.
У 2017 році, тобто через 20 років після школи, я таки стала репетиторкою англійської мови. Робота з дітьми в садках і школах надихнула створити власний простір для розвитку дітей. Зрештою так з’явився навчальний центр JuniStars, де я втілила свій досвід, знання та любов до викладання.
– Як розробляєте авторські програми підготовки до НМТ? У чому секрет ефективності?
– У JuniStars ми розробляємо авторські програми підготовки до НМТ завдяки команді досвідчених викладачів з математики, історії, англійської та української мов. Вони створюють унікальні методики, що відповідають вимогам МОН.
Маємо три основні принципи ефективності наших програм. По-перше, це постійне оновлення матеріалів згідно з новими вимогами та стандартами. По-друге, регулярно аналізуємо помилки абітурієнтів минулих років, щоб покращити практичну частину. І по-третє, у нас інтерактивний підхід: ми додаємо завдання, тести, аудіо- та відеоматеріали для цікавого й ефективного навчання.
У 2025-2026 навчальному році плануємо розширити аудиторію, щоб запропонувати наші програми не лише для учнів центру, але й для усіх охочих – через наш зручний сайт. Зараз саме працюємо над створенням сайту-магазину, де кожен зможе придбати методики, адаптовані під кожний навчальний рік.
– Поділіться особливою історією успіху учнів.
– Одна з найяскравіших історій трапилася у 2018 році. Мама привела доньку на підготовку до ЗНО з усіх предметів, хоч дівчина відмовлялася відвідувати заняття, бо не планувала ні складати іспити, ні взагалі вступати у виш. Наша викладачка німецької, що також є психологинею, помітила, що причиною такого рішення були психологічні труднощі. Ми запропонували спілкування з психологом раз на тиждень і це дало неймовірний результат: дівчина здала українську та англійську на 200 балів, а решту предметів — на 180+. Ця історія стала для нас важливим уроком, тому зараз у нашому центрі працює психолог, який допомагає учням долати труднощі. Це надихає нас створювати сприятливу атмосферу не лише для навчання, а й для особистісного розвитку.

– Як мотивуєте себе та команду не зупинятися на досягнутому та рухатися вперед?
– Мотивація нашої команди ґрунтується на позитивному зворотному зв’язку від студентів, високих балах на іспитах і задоволеності батьків та дітей. Коли викладачі бачать результати своєї роботи та її значення, це надихає їх працювати з ще більшою віддачею.